Коли та як реєструється електронний кабінет вступника?
Вступники подають заяви для вступу до закладів вищої освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети. Для цього потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/. Реєстрація електронних кабінетів вступників розпочинається з 1 липня 2021 року.
Яка інформація потрібна, щоб відкрити свій власний електронний кабінет?
Адреса Вашої діючої електронної пошти
Електронна версія Вашої фотографії
Електронні версії Ваших документів про освіту
Номер Вашого сертифікату ЗНО
Електронна версія Вашої довідки про проживання у сільській місцевості (додаток №13 від ID-картки)
Середній бал Вашого документа про освіту, вказаний так (наприклад, 10.8)
А далі за цією інструкцією
Для відкриття електронного кабінету слід вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими.
Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:
одного з сертифікатів ЗНО – номер, пін-код та рік отримання (2018–2021); дані інших сертифікатів варто додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер та середній бал додатка (про порядок його розрахунку дізнайтеся за посиланням).