Ви увійшли як Гість | Група "Гості" |  
Меню сайту
Категорії розділу
Вислови про школу
Точний час
Калькулятор
Відправити СМС
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 151
Відвідування

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
23.08.2015, 16:17

Погоджено: Затверджено:
Голова профкомітету Наказом директора школи
_____________ від “__”__________20___р., №___


ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ
ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
І. Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція розроблена на підставі кваліфікаційної характеристики вчителя, затвердженої наказом Міністерства освіти України від 31.08.1995 № 463/1268 за погодженням з Міністерством праці та Міністерством юстиції України.
1.2. Вчитель трудового навчання підпорядковується безпосередньо директору школи.
1.3. Вчитель трудового навчання призначається і звільняється з посади начальником районного управління освіти за погодженням з директором школи.
1.4. У своїй діяльності вчитель трудового навчання керується нормами Конституції України, Конвенції ООН про права дитини, законів України з питань освіти, законодавчих актів Президента України та Кабінету Міністрів України, рішень відповідних органів виконавчої влади, а також Статуту школи, Правил внутрішнього розпорядку, цієї інструкції.

2. Завдання та обов’язки
Вчитель трудового навчання:
2.1. Проводить навчання учнів відповідно до навчального плану, власного поурочного плану і розкладу занять. Здійснює календарне, тематичне, поурочне планування викладання предмету.
2.2. Забезпечує виконання навчальної програми з трудового навчання, підготовки учнів на рівні вимог державного освітнього стандарту.
2.3. Застосовує у практичній педагогічній діяльності сучасні інформаційно-комунікаційні технології, запроваджує найбільш ефективні форми, прийоми і методи навчання з використанням новітніх технологій і технічних засобів.
2.4. Визначає завдання і зміст занять з урахуванням віку, підготовленості, індивідуальних, психофізичних особливостей учнів.
2.5. Організовує роботу предметних гуртків, проводить позакласну роботу з учнями.
2.6. Сприяє розкриттю обдарувань і здібностей учнів, формує в них технічних світогляд, закріплює на практиці знання про технологічну діяльність, спираючись на Закони та закономірності розвитку природи суспільства, виробництва і науки, формує культуру праці, навички раціонального ведення домашнього господарства, ознайомлює і залучає учнів до різних видів діяльності, створює умови для професійного самовизначення, обґрунтованого вибору професії з урахуванням власних здібностей, уподобань та інтересів.
2.7. Стимулює соціалізацію учнів, формує в них культуру мови, естетичні смаки, загальну культуру.
2.8. Інформує адміністрацію школи про стан та порушення умов, у яких здійснюється навчальний процес та які впливають на працездатність учнів, вносить пропозиції щодо їх покращення.
2.9. Підтримує постійний зв´язок та співпрацює з батьками учнів (або особами, які їх замінюють) з метою взаємного інформування і створення сприятливих умов для навчання дітей.
2.10. Створює умови для дотримання законних прав і свобод учнів, захисту їх життя і здоров’я. Контролює дотримання учнями правил і норм техніки безпеки, протипожежної безпеки, правил безпечної поведінки.
2.11. Забезпечує додержання правил і норм техніки безпеки під час проведення уроків. Розміщує у кабінеті інструкції з техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежної безпеки, забезпечує їх виконання.
2.12. Систематично проводить інструктажі з учнями з правил безпеки праці під час навчальних занять з обов’язковою реєстрацією в класному журналі та журналі реєстрації інструктажів учнів.
2.13. Турбується про збереження та поповнення навчально-матеріальної бази для викладання трудового навчання, обладнання та інвентарю, прийнятого на відповідальне зберігання згідно з відповідними документами.
2.14. Веде в установленому порядку класну документацію, здійснює поточний контроль за відвідуванням і успішністю учнів за прийнятою в школі системою, виставляє оцінки в класний та електронний журнали і щоденник учня, своєчасно подає адміністрації школи звітні дані.
2.15. Систематично підвищує свою професійну кваліфікацію, бере участь у діяльності методичного об´єднання та інших формах методичної роботи, які запроваджені у школі, постійно працює над вдосконаленням власної професійної компетентності, проходить атестацію на відповідну кваліфікаційну категорію.
2.16. Бере участь у роботі педагогічної ради школи, нарадах, інших організаційних заходах, які проводяться адміністрацією школи.
2.17. Замінює на уроках тимчасово відсутніх вчителів згідно з розпорядженнями заступника директора школи з навчально-виховної роботи.
2.18. Чергує по школі відповідно до графіку чергувань на перервах та у позаурочний час.
2.19. Проходить періодичні планові медичні обстеження.
2.20. При настанні нещасних випадків, травмування учнів негайно повідомляє про це адміністрацію школи, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги, забезпечує подальше інформування батьків постраждалого учня про випадок травмування.
2.21. Дотримується Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, інших нормативних стандартів навчального закладу.
2.22. Дотримується етичних норм поведінки в школі, побуті, в громадських місцях. Надає учням та оточуючим приклади поведінки відповідно до високого громадського статусу педагога.

3. Права
Вчитель трудового навчання має право:
3.1. Вносити пропозиції щодо удосконалення навчально-виховного процесу і брати участь у їх практичній реалізації.
3.2. Захищати свою професійну честь і гідність.
3.3. Ознайомлюватися зі скаргами та іншими документами, що містять оцінку його діяльності, і давати свої пояснення.
3.4. Вільно вибирати форми, методи, засоби навчання і виховання.
3.5. Надавати обов’язкові розпорядження учням під час занять і перерв, які стосуються організації занять, дотримання дисципліни і безпечної поведінки.
3.6. Підвищувати кваліфікацію та проходити атестації на відповідну кваліфікаційну категорію.
3.7. Вносити пропозиції щодо дисциплінарної відповідальності учнів за вчинки, які дезорганізують навчально- виховний процес.
3.8. Вносити пропозиції щодо відзнаки учнів та заохочення їх до навчання.
3.9. Брати участь у шкільних, районних, міських конкурсах професійної майстерності.
3.10. Користуватися відпустками, надбавками, різними видами пільг та заохочень, гарантіями та правами, передбаченими для педагогічних працівників чинним законодавством.

4. Відповідальність
У встановленому законодавством України порядку вчитель трудового навчання несе відповідальність:
4.1. За життя і здоров’я учнів під час навчального процесу.
4.2. Реалізацію в повному обсязі навчальних програм відповідно до навчального плану і розкладу занять.
4.3. Ведення документації в межах своїх повноважень.
4.4. Порушення прав і свобод учня.
4.5. Невиконання чи неналежне виконання положень Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, наказів, розпоряджень директора школи, посадових обов´язків, встановлених цією інструкцією.
4.6. За використання, у тому числі одноразове, методів виховання, пов′язаних з фізичним і (чи) психічним насиллям над особистістю учня, а також вчинення іншого аморального вчинку вчитель може бути звільнений з посади у відповідності з трудовим законодавством і Законом України «Про освіту».
4.7. Спричинення школі чи учасникам освітнього процесу збитків у зв’язку з невиконанням своїх посадових обов’язків.

5. Повинен знати:
Вчитель трудового навчання повинен знати:
5.1. Вимоги чинного законодавства.
5.2. Основні напрямки та перспективи розвитку освіти і педагогічної науки.
5.3. Державну мову.
5.4. Організацію навчально-виховного процесу і методи управління ним.
5.5. Теорію та методику навчання і виховання, навчальні плани, програми.
5.6. Педагогіку, загальну та вікову психологію, фізіологію дітей та підлітків.
5.7. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.
5.8. Вимоги до ведення навчальної документації школи

6. Взаємовідносини
Учитель взаємодіє з:
учнями, їхніми батьками або особами, які їх заміняють;
заступником директора з НВР;
адміністрацією навчального закладу;
педагогічним колективом;
методичними об’єднаннями, циклічними групами.

7. Кваліфікаційні вимоги
7.1. Вчитель повинен мати відповідну фахову освіту; забезпечувати нормативні рівні і стандарти навчально-виховної роботи, відповідати загальним етичним та культурним вимогам до педагогічних працівників.
7.2. Раз на 5 років проходити навчання на курсах підвищення кваліфікації з предмету і раз на три роки – з безпеки життєдіяльності з наступною атестацією і присвоєнням кваліфікаційної категорії.
7.3. Учитель ІІ категорії має фахову вищу освіту, відповідає вимогам встановленим до працівників з кваліфікаційною категорією «спеціаліст», постійно вдосконалює свій професійний рівень;
використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів;
володіє сучасними освітніми технологіями, формами, методами організації навчально-виховного процесу, застосовує інноваційні технології;
знає основні нормативно-правові акти у галузі освіти;
користується авторитетом серед колег, учнів та батьків.
Стаж педагогічної роботи – не менше 3-х років.
7.4. Учитель І категорії відповідає вимогам встановленим до працівників з кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії», використовує методи компетентно орієнтованого підходу до організації навчального процесу;
володіє технологіями творчої педагогічної діяльності з урахуванням особливостей навчального матеріалу та здібностей учнів;
впроваджує передовий педагогічний досвід;
формує навички самостійно здобувати знання і застосовувати їх на практиці; уміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал;
вміє аргументувати свою позицію та володіє ораторським мистецтвом.
Стаж педагогічної роботи не менше – 5 років.
7.5. Учитель «вищої категорії» відповідає вимогам встановленим до працівників з кваліфікаційної категорії «спеціаліст І категорії», володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює в професійному середовищі;
володіє широким спектром стратегій навчання;
вміє продукувати оригінальні, інноваційні ідеї;
застосовує нестандартні форми проведення уроку;
активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечує максимальну самостійність навчання учнів, вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в навчальному закладі. Стаж педагогічної роботи не менше – 8 років.

Інструкцію розробив:
Директор школи ___________

Посадову інструкцію отримав та з її змістом
ознайомлений_______________
«___» _________________ 20___ року.

Категорія: Мої файли | Додав: Mykola
Переглядів: 4838 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт

 Реєстрація
Новини ІППО Буковини (RSS)
Визначні дати
flag-ukrainy-animatsionnaya-kartinka-0019 Календар України
Пошук по сайту
Письменники
Дихтинець на мапі
Дихтинецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Copyright Inna Na, Michael © 2024
Безкоштовний хостинг uCoz